18.09.2008

Sotiilor, ajutati-va sotii - preluat de Daniel Branzai

„Am sa-i fac un ajutor potrivit pentru el“. GENEZA 2:18

Exista doua cai prin care o femeie crestina poate avea un impact dramatic asupra familiei ei – si asupra lumii in general – slujind si supunandu-se sotului ei. De ce acestea doua? Pentru ca acestea sunt ce a creat-o Dumnezeu sa faca in cadrul structurii familiei. Din nefericire, slujirea si supunerea au fost azvarlite pe fereastra de cele mai multe din femeile de astazi. Aceste femei si-au insusit in intregime idea ca ele pot avea un impact mai mare asupra lumii si asupra celor din jurul lor, urcand pe scara societatii. Daca aceasta te descrie pe tine, atunci Dumnezeu vrea sa traiesti o biruinta care s-ar putea sa fie greu de indurat pentru tine. Dar daca o lasi pe Elizabeth George sa-ti explice si apoi Il lasi pe Domnul sa lucreze in inima ta, te pot asigura ca rezultatul final va fi cu adevarat uimitor!

Era o zi senina de toamna la Universitatea din Oklahoma. In timp ce ma grabeam spre prima mea ora de curs dupa pauza de masa, l-am vazut din nou. Zambea in timp ce venea pe drumul meu. In fiecare luni, miercuri si vineri cararile noastre pareau sa se incruciseze in timp ce el, de asemenea, se grabea spre clasa. Numele lui – Jim George – imi era necunoscut atunci, dar era extrem de simpatic, era adorabil, si imi placea zambetul lui! Ei bine, evident ca si el m-a remarcat, pentru ca foarte curand un prieten mutual a fixat o intalnire oarba pentru noi.
Asta a fost in noiembrie 1964. De Valentine’s Day ne-am logodit, si nunta noastra a avut loc in primul week-end dupa terminarea scolii, pe 1 iunie 1965. Asta a fost acum treizeci si unu de ani – si as vrea sa pot spune: „Asta a fost acum treizeci si unu de ani minunati, binecuvantati si fericiti“, dar nu pot. Vezi tu, Jim si cu mine ne-am inceput casnicia fara Dumnezeu, si aceasta a insemnat vremuri grele. De la inceput am bajbait, ne-am certat si ne-am dezamagit unul pe altul. Din cauza ca nu gaseam implinire in casnicia noastra, ne-am risipit viata in interese, prieteni, hobby-uri si ocupatii intelectuale. Faptul ca aveam si doi copii n-a umplut golul pe care il simteam fiecare. Viata noastra de casnicie s-a tarat timp de opt ani frustranti pana cand, printr-un act al harului lui Dumnezeu, am devenit o familie crestina, o familie centrata pe Domnul Isus Hristos ca si cap, o familie care era calauzita de Biblie.
Continuare in pagina anexa

Niciun comentariu: